Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Recipe: Delicious Apam susu merdeka #chefzam

Apam susu merdeka #chefzam. Merdeka.com - Hobi menyantap tahu susu goreng yang lembut dan lumer di mulut itu? Berikut ini Merdeka.com akan menampilkan cara membuat tahu susu sendiri untuk Anda. Pamer SUSU Hanya Pakai Bra Dada Vania Gemash mandi.

Apam susu merdeka #chefzam Apam susu & apam susu cheese untuk berbuka nanti. Bagi yang suka cheese, boleh saja letak cheese. #syukurbersama #majalahrasa #rasashare. Apam susu merupakan sejenis apam yang boleh dimakan begitu sahaja atau dengan kelapa. You can cook Apam susu merdeka #chefzam using 7 ingredients and 4 steps. Here is how you achieve it.

Ingredients of Apam susu merdeka #chefzam

  1. You need of tepung gandum.
  2. You need of biji telur gred A.
  3. Prepare of sudu besar ovallete.
  4. It's of sudu kecil esen vanilla.
  5. It's of gula kastor.
  6. You need of sudu susu pekat manis.
  7. It's of Pewarna biru, kuning dan merah.

Namun, apam tersebut perlu dimaniskan lagi supaya enak dinikmati dengan kelapa yang lemak masin. Hari-hari nampak rakan-rakan di FB dok tayang apam susu masing-masing. Gebu-gebu semuanya. buatkan hati ni tak tertahan untuk mencuba. Sedap juga berbuka nanti nikmati apam.

Apam susu merdeka #chefzam instructions

  1. Putar telur, ovallete, gula, susu pekat, esen vanilla sehingga kembang dan berwarna putih..
  2. Masukkan tepung sedikit demi sedikit sehingga adunan sebati..
  3. Bahagikan adunan kepada 4 bahagian. Masukkan perwarna biru, merah dan kuning secara berasingan. Griskan loyang dengan butter..
  4. Masukkan adunan ke dalam loyang mengikut kreativiti. Kukus selama 30 minit di atas api sederhana..

Biasa apam kampung jadi kegemaran dan sekarang apam Jadi untuk memenuhi perut sekeluarga dengan menu Apam susu & apam susu cheese untuk. Смотрите также видео: PSK Thailand Pasrah Saat Di Remas Susunya, jangan nonton sendiri - SUAMI PERGI ISTRI SAMA TUKANG KIPAS film komedi sunda lucu, VCS BARENG PACAR MINTA SUSU. Apam susu pelangi yang gebu dan lembut untuk minum petang. Ramai jugak yang share resepi yang sama dengan kejayaan apam masing-masing. Video streaming ngewe dengan gadis susu brutal silahkan di nikmati guys.