Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Rahsia Resepi: [ Bonus] Roti Poket Ajaib - Resepi Percuma

Rahsia resepi bonus roti poketastic, rahsia resepi bonus roti pocket ajaib resepi percuma lapor, rahsia resepi bonus roti pocket ajaib resepi kuih, rahsia resepi bonus roti pocket ajaib4d, rahsia resepi bonus roti poketo, rahsia resepi bonus roti pocket ajaib resepi percuma in english, rahsia resepi bonus roti pocket ajaib resepi percuma ukulele, rahsia resepi bonus roti poketv, rahsia resepi bonus roti pokertracker, rahsia resepi udang.

[ Bonus] Roti Poket Ajaib

Lagi mencari inspirasi resep [ bonus] roti poket ajaib yang unik? Cara membuatnya memang tidak susah dan tidak juga mudah. Kalau salah mengolah maka hasilnya akan hambar dan justru cenderung tidak enak. Padahal [ bonus] roti poket ajaib yang enak harusnya sih mempunyai aroma dan cita rasa yang mampu memancing selera kita.

Banyak hal yang sedikit banyak mempengaruhi kualitas rasa dari [ bonus] roti poket ajaib, mulai dari jenis bahan, kedua pemilihan bahan segar sampai cara membuat dan menghidangkannya. Tak perlu pusing kalau mau menyiapkan [ bonus] roti poket ajaib enak di rumah, karena asal sudah tahu triknya maka hidangan ini mampu jadi suguhan spesial.

Nah, kali ini kita coba, yuk, buat [ bonus] roti poket ajaib sendiri di rumah. Tetap dengan bahan yang sederhana, sajian ini dapat memberi manfaat untuk membantu menjaga kesehatan tubuh kita. Anda dapat menyiapkan [ Bonus] Roti Poket Ajaib memakai 10 bahan dan 7 langkah pembuatan. Berikut ini cara untuk membuat hidangannya.

Bahan-bahan dan bumbu yang dibutuhkan dalam pembuatan [ Bonus] Roti Poket Ajaib:
  1. Siapkan 10 keping roti gardenia
  2. Ambil 1 biji telur
  3. Sediakan 1 cawan serbuk roti (tambah lagi jika tak cukup)
  4. Ambil 1 helai daun salad
  5. Gunakan Mayonis
  6. Ambil Sos cili
  7. Siapkan Inti
  8. Ambil 3 biji telur
  9. Siapkan 1 sk garam
  10. Gunakan 1 sk lada sulah
Cara menyiapkan [ Bonus] Roti Poket Ajaib:
  1. Mula mula buat inti dahulu. Pecahkan telur. Masukkan garam dan lada sulah. Kocak sehingga kembang. Panaskan minyak. Masukkan telur dan kacau sehingga hancur. Ketepikan
  2. Ambil 2 keping roti dan satukan. Tekan/golek sehingga nipis.
  3. Kemudian dengan menggunakan benda bulat(saya guna hujung cawan je) potong ikut bentuk bulat tersebut.
  4. Pukul 1 biji telur. Kemudian salut roti yang berbentuk bulat tersebut ke dalam telur. Kemudian baru salut dengan serbuk roti.
  5. Buat sehingga habis.
  6. Kemudian barulah goreng.goreng sehingga roti jadi kembung. Angkat.
  7. Potong roti jadi 2 bahagian. Masukkan salad. Kemudian masukkan inti telur. Kemudian letakkan sos dan mayonis di bahagian atas. Siap.

Terima kasih telah membaca resep yang tim kami tampilkan di halaman ini. Besar harapan kami, olahan [ Bonus] Roti Poket Ajaib yang mudah di atas dapat membantu Anda menyiapkan hidangan yang sedap untuk keluarga/teman maupun menjadi inspirasi dalam berbisnis kuliner. Semoga bermanfaat dan selamat mencoba!

See Also: How To Get Pixel 2 New Motion Photos

Terima kasih telah membaca resep yang tim kami tampilkan di halaman ini. Besar harapan kami, olahan [ Bonus] Roti Poket Ajaib yang mudah di atas dapat membantu Anda menyiapkan hidangan yang sedap untuk keluarga/teman maupun menjadi inspirasi dalam berbisnis kuliner. Semoga bermanfaat dan selamat mencoba!

Rahsia Resepi: [ Bonus] Roti Poket Ajaib - Resepi Percuma Gallery